• English
    • Tiếng Việt
  • Tiếng Việt 
    • English
    • Tiếng Việt
  • Đăng nhập
View Item 
  •   Trang chủ
  • The College of Business and Management
  • Journal Article
  • View Item
  •   Trang chủ
  • The College of Business and Management
  • Journal Article
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Model of Relationships Among Marketing Public Relations, Service Quality and A vice Quality and Attitude T ttitude Toward Brand

Thumbnail
Xem/Mở
MODELOFRELATIONSHIPSAMONGMARKETINGPUBLICRELATIONSSERVICEQUALITYANDATTITUDETOWARDBRAND.pdf (3.535Mb)
Năm xuất bản
2018-06
Tác giả
Dung, Trinh Viet
Mai, Nguyen Hoang
Metadata
Hiển thị đầy đủ biểu ghi
Tóm tắt
This research is based on the perspective that public relations may have significant value in terms of marketing, and MPR could benefit corporates by enhancing their services as well as long-term relationships with and trust of customers by generating a positive attitude toward their brand.
Định danh
https://vinspace.edu.vn/handle/VIN/21
Collections
  • Journal Article [1]

Liên hệ | Gửi phản hồi
 

 

Duyệt theo

Toàn bộ thư việnĐơn vị và Bộ sưu tậpNăm xuất bảnTác giảNhan đềChủ đềTrong Bộ sưu tậpNăm xuất bảnTác giảNhan đềChủ đề

Tài khoản

Đăng nhậpĐăng ký

Liên hệ | Gửi phản hồi